Thursday 29 December 2011

Idzhan Azran

assalamualaikum , harini last kita sembahyang jumaat pada tahun 2011 kan , haihh rasa kejap je semua ni berlaku . tapi tu bukan yang aku nak ceritaa harini . ni haa  Syuhada Hanafi ,dulu pernah lah couple dengaan dia :) tapi kejap je haha . hmm , nak buat macam mana dah jodoh takde kan ? then lepas break je aku dengan dia jadi bestfriend . selalu lah jugak supersavers dengan dia kan , gelakgelak bagai ! ahaha :D then now aku dengan dia dah tak kawan lagi dah , ada lah problem sikit :) biasalah manusia kan , bukan sentiasa perangai sama , mesti berubah jugak kan ? haa Syada , even aku dengan kau gaduh macam mana pon . aku tetap doakan yang terbaik untuk kau okay ? haa tak kesah lah kau nak benci aku ke apa ke , aku tetap doakan yang terbaiik untuk kau kay mok mok mok gemok ? haha :D

No comments:

Post a Comment