Saturday 28 January 2012

29/1/12

holla :) dah nak habis dah kan cuti ni , sumpah rasa kejap sangat-2 ! pejam celik pejam celik dah habis dah , and aku pun kena lah balik asrama balik , rasa malas jugak nak balik sana . tapi apa mau buat , terima sajalah ! haha :D macam-2 yang aku buat cuti ni , and macam-2 jugaklah yang terjadi ! haha :D


Syuhada Hanafi :) 
Haa :) ni diaa monyet comel kitaa ! haha :D alhamdulillah aku dengan dia dah okay dah , haritu kiterang gaduh but dah okay dah , mula-2 die send message kat tanya betulke aku masuk teknik :) tapi time tu touching lebih kan , so layan mcm tu je lah :p haha :D then time dekat asrama sumpah satu malam ni tibe-2 aku rindu gila dekat die weh , then call lah pakai public phone dekat sekolah :) cakap-2 tanya khabar semua , sampai habes rm5 aku weh , maklumlah , public phone tak boleh buat supersavers kan ? kalau boleh memeyh dah lama dah aku buat ! haha :D Then dah balik ni , memeyh terus buat supersavers lah kan ! haha :D best weyh cakap dengan da , kerja dia gelak and cakap bodoh lah , sial lah kau ! tu je ! haha :D anyway im so happy with you Syuhada Hanafi :) Secara jujur sejujur jujur nya ! Aku still sayang kau Monyet Bodoh ;D assalamualaikum guys :)

No comments:

Post a Comment