Saturday 18 February 2012

broken heart :)


hello guys :) setelah dua minggu dekat asrama , minggu ni aku balik jugak . time dekat asrama tu , aku rasa lama gila babi weyh ! haihh , and tambah pulak aku rindu dekat dia ni , rindu tahap babi berak , then time aku dah balik , aku tak sabar gila lah nak text dia , call dia semua , then balik-2 je , dia dah lain dengan aku , maybe die tak perasan , tapi aku sedar benda tu :( takpe aku sabar , dahlah aku balik 2 minggu sekali tapi die reply text aku 2 jam sekali , haihh , sabar lagi ni , then aku ingat nak hang dengan dia bagai lah , tapi die keluar dengan kakak die plak , okay aku terima , and die pun dah jujur dengan aku tentang perasaan die dekat aku , hmm hanya ALLAH je yang tahu macam mana aku sedih kan , tapi apa aku boleh buat , aku dah try jadi yang terbaik untuk die , hmm , thanks sebab jujur okay ? Even kau tak sayang aku macam mana aku sayang kau , aku x kesah sebab pada aku benda ni tak boleh nak paksa kan :( one day nanti bila kau perlukan aku , kau text je aku , aku tak pernah rasa jemu or bosan nak teman kau semua , if kau ada boyfriend nanti aku hope kau happy okay ? aku bukan nak berubah ke apa , thanks sebab kau happy kan aku sebelum ni :) i'll always pray for you capital S . hmm k lah , takecare okay ? assalamualaikum :')

No comments:

Post a Comment