Tuesday 24 January 2012

Idzhan Azran

assalamualaikum :) korang semua sihat ? cuti cina ni saya dapat duduk rumah lama sikit :) yeahh ! ahaha , hmm masa kat asrama haritu tibatiba rindu sangat dengan arwah nenek :) taktahu kenapa , then semalam lepas message dengan dia saya tidur , then aku mimpi satu benda yang sungguh menyeramkan , arwah nenek bawak aku pergi , dia datang dengan cahaya , then senyum kat aku and hulurkan tangan dia , aku cakaplah , nak pergi mana ni nek ? dia diam ad senyum je , arwah nenek bawak aku pergi , 3 langkah tibetibe aku hilang sekali , laju gila , then aku terjaga dalam pukul 5.18 pagi pagi , aku selawat and terus bangun , terus mandi and mulakan solat subuh macam dekat asrama , aku berdoa kat Allah , kalau ini lah suratan takdir hidup aku , mati di usia muda , aku terima . tapi aku belum bersedia sebab banyak sangat dosa kat orang dekat dunia ni , aku cerita dekat mama , mama terkejut and caakap orang cakap itu pertanda , solat banyak-2 okay izan ? aku diam je , aku takut sangat-2 , haihh , kalau aku ade buat salah dekat korang , aku mintak maaf okay ? if aku ade ambek barang korang , pinjam duit korang , if aku terlupa korang mintak lah okay ? setiap yang hidup pasti akan pergi jugakkan ? haihh , k lah , aku nak mandi ni , assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment